Zisk

"Ondernemen is vallen en weer opstaan, maar vooral blijven kijken naar de toekomst."
Geert

Zo vader zo zoon.

Geert startte in 2014 tijdens zijn studie een administratie- en advieskantoor. Naast het opbouwen van een eigen klantenbestand ging Geert ook voor een aantal klanten van Peter werkzaamheden verrichten. Dit begon vaak met de salarisadministratie en / of de financiële administratie maar groeide snel uit naar bredere dienstverlening welke bij FROM925 en 2Devote zijn ondergebracht. In 2020 zijn de werkzaamheden en relaties van Geert en Peter samengevoegd en vormen zij de basis voor de Flavo Group.

Het meedenken, naar oplossingen zoeken, samen sparren, concepten en strategieën uitdenken om zo met de klant vooruitgang te boeken, een coach voor hen te zijn, dat is wat Geert en Peter willen en waar zij hun arbeidsvreugde uithalen. Iedere dag de handen uit de mouwen steken. Ook bonnetjes inkloppen hoort daar zeker bij.

BOEKHOUDING

"Wij zijn experts in administratieve rompslomp"

Het starten van een onderneming wordt vanuit de core business natuurlijk geïdealiseerd: de hele dag doen wat je het allerleukst vindt. Wie wil dat nou niet? Ondernemers worden enthousiast van het binnenhalen en uitvoeren van opdrachten. Maar helaas, dan komt toch de boekhouding om de hoek kijken.

Het bijhouden van de (financiële) administratie blijkt voor ondernemers de meest tijdrovende klus te zijn naast hun core business.

Wij zijn experts in uw administratieve rompslomp en passen moderne oplossingen toe, analysern en optimaliseren uw bedrijfsprocessen om uw administratie zo efficiënt mogelijk te maken.

ACCOUNTANCY

"Klaar met die papieren waanzin"

Middels online IT-toepassingen heeft u overal direct én actueel inzicht in uw administratie en daarmee de financiële prestaties van uw onderneming. Denk aan KPI’s, kengetallen en periodieke vergelijkingen.

Aan het eind van het boekjaar wordt er een jaarrekening opgesteld. Hiermee kijkt u terug op heet afgelopen jaar. U legt hiermee verantwoording af bij de bank, de belastingdienst, subsidieverstrekkers en stakeholders. Het is belangrijk dat uw jaarrekening voldoet aan de juiste kwaliteitseisen en actualiteiten.

Ook in de dagelijkse praktijk komen er vele vragen op u af als ondernemer, veel van deze vragen kunt u zelf beantwoorden. Wij ondernemen graag met u mee, mochten er vragen zijn waar u zelf niet direct uit komt, schroom dan niet om contact met ons op te nemen!

FISCALITEITEN

"Door de bomen het bos niet meer zien"

Het indienen van belastingaangiften kan stressvol zijn en de fiscale wet- en regelgeving verandert continu. We staan voor u klaar om alles te regelen, zodat u zich kunt concentreren op wat écht belangrijk is. We zorgen ervoor dat belastingaangiften op tijd en correct worden ingediend. Wij bieden complete en snelle ondersteuning wanneer u die nodig heeft en we helpen u bij het identificeren van belastingbesparingen.

Wij verzorgen en adviseren inzake uw aangiften:

  • Omzetbelasting;
  • Inkomstenbelasting;
  • Vennootschapsbelasting;
  • Loonbelasting;
  • Dividendbelasting;
  • Schenk- en erfbelasting;
  • Overdrachtsbelasting.

Door kritische beoordeling van de fiscale structuur van uw onderneming en/of uw privésituatie kan er in veel gevallen een fiscale kostenbesparing worden gerealiseerd.

BUSINESS INTELLIGENCE

"Van een risico een kans kunnen maken"

Een goed financieel fundament is van onschatbare waarde voor het vergroten van uw marges, uw omzet of uw winst maar bovenal het plezier in ondernemen.

Middels een adequate financiële administratie beschikt uw onderneming over de mogelijkheid om de scope te verleggen en de visie op de toekomst te richten, risico’s in te perken en om kansen optimaal te benutten. Wij besteden erg veel aandacht aan de inrichting van dit informatieve proces, de bestuurlijke informatievoorziening en inrichting van uw (administratieve) organisatie.

Wij kijken niet alleen naar wat er op dit moment voor u gewenst is maar juist ook waar wij als sparringpartner kunnen bijdragen aan uw ondernemingsdoelen. Zo werken wij samen aan een betere organisatie met meer marge, een gezonde financiële huishouding en een toekomstig business model.

"Uw kosten zijn een aantal factoren afhankelijk."

We brengen altijd een passend en concurrerend advies uit op basis van uw wensen en behoeften. Daarom ‘roepen’ wij niet zo maar een tarief en plaatsen geen ‘vanaf… ‘ tarieven op onze website als lokkertje. Dat voegt in onze ogen niet veel toe. In ons gesprek brengen wij alles helder in kaart en komen vervolgens met een passend voorstel.

Daar kunt u op vertrouwen. Waarom? Omdat wij zelf ook zo geholpen willen worden. Zonder flauwekul, gewoon eerlijk en persoonlijk. Daar staan wij voor.

"Doet u waar u goed in bent? Dan doen wij dat ook."
Geert